Известие

Collapse
No announcement yet.

Qrosswagon леко тресене при ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Qrosswagon леко тресене при ускорение

    Здравейте ,
    Случва ли му се на някой леко да притриса при ускорение само на висока предавка 4,5,6
    И това само при натисната пълна газ иначе не се усеща

  • #2
    Маховик/вътрешни карета/кардан/висящ лагер.

    Comment


    • #3
      + качествена нафтичка.
      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

      Comment


      • #4
        Маховик сменен , Кардана е сервизиран сменен лагер средно каре . Има малко луфт в тампона който е на тръбата към диференциала възможно ли е да е това ?

        Comment


        • #5
          С нов тампон на торк-тръбата, оригинален, за 200 кинта, пак тресе при пълна газ на 6-та с около 90км/ч.
          Вероятен проблем в предното или задното (сачмени) карета на кардана.
          В повечето сервизи за кардан, сменят само средното (кръстатото) каре и висящият лагер, защото са некомпетентни и неспособни да ремонтират останалите две.
          Възможно и при теб да са спестили ремонта им. Проверяват се лесно.
          Също възможен луфт във вътрешните карета на задните полуоски.
          Съвет от мен- не се занимавай. Ще набиеш много сериозна сума, и накрая пак ще остане лека вибрация или вой, въпреки дадените пари.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #6
            Казаха ми че са ок другите карета . В интерес на истината това го нямаше когато взех кардана . Появи се след това и е възможно по онова време да са изглеждали ОК . Как да ги проверя ? Възможно ли е без да се откача кардана ?
            При теб в крайна сметка в каретата ли се оказа проблема ?

            Comment


            • #7
              Естествено, че е възможно. Вдигни колата на подемник в първия сервиз и ще си покаже.
              Нещо такова. https://www.youtube.com/watch?v=XI1uV6lsG6U
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #8
                Колега не разбрах при теб в каретата ли беше проблема с тресенето ?

                Comment


                • #9
                  И предното и задното имат луфт при мен.
                  Не мисля да се занимавам, като знам колко са некадърни всички, които рециклират кардани,полуоски,рейки и прочие - имам опит с повечето от тях.
                  Отварял съм творенията им и съм се нагледал. Видял съм и колко малко траят, и колко много пари струват.
                  И без това се чува удар при рязко отпускане на съединителя, като всеки Кросвагон. Вдигнал съм ръце.
                  Перфектен няма да стане.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    И при мен има удар при подаване на газ ама е много слаб . Чувал съм и по зле на коли 4х4 . Това тресене ме дразни обаче и като се позатопли ще го мъча .

                    Comment


                    • #11
                      При мен също има някакъв подобен удар на какво може да се дължи? Kаретата нямат луфт висящия лагер също!
                      Last edited by roma123; d.m.y г., 16:04.

                      Comment


                      • #12
                        И при мен го има този удар при рязко подаване или пускане на газта. В сервизите казват че всичко е здраво. Аз се съмнявам в омекнали тампони на двигателя. Успокоиха ме, че за кросвагона е нормално да се чуват разни паразитни шумове и просто трябва да им свикна.

                        Comment


                        • #13
                          По скоро са тампоните на диферинциала тези дни ще ги сменя и ще видим

                          Comment


                          • #14
                            Тампоните не се надъхвайте да ги сменяте, щото ударите дори не намаляват.
                            Ударите по-скоро идват от диференциала, износване между пиньона и короната, например.
                            Като влезете в канала и сложите ръка на диф-а, а някой отпусне рязко съединителя за момент, ще ме разберете.
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • #15
                              При мен спря тупкането , само споделям

                              Comment

                              Working...
                              X